Valmentautumista

Aloitetaan keskiviikosta. Silloin olin Belindellä ja Helmillä Seppo Laineen valmennuksessa. Belindellä olin siis kouluvalmennuksessa ja Helmillä estevalmennuksessa. Belindellä oli melko hidas, mutta muuten hyvä. Helmikin oli alkuun tahmea, mutta loppuun meni oikein hyvin.

Torstaina oli meillä kotona harjoitusestekisat. Menin ensimmäisenä luokkana Belindellä 60 cm. Luokka oli clear round, ja tehtiin siinä nollarata. Vähän hitaasti kyllä, mutta eihän se clear round luokassa haittaa, koska Belindellä ei kuitenkaan aikonut kieltää. Helmillä menin 80 cm. Päästiin nollarata, mutta uusinnassa olisin voinut ratsastaa huolellisemmin. Ratsastin siis uusinnassa aikaa, ja se kannatti, koska voitettiin Helmin kanssa se luokka. 

Perjantaina rauhallinen maasto Helmillä. Menin enimmäkseen käyntiä ja ravia, mutta myös pienen pätkän laukkaa.

Lauantaina (eilen) olin pay and jump -valmennuksessa Riders Innissä. Helmi oli sielläkin alkuun vähän hidas, mutta jäi siitä silti tosi hyvä fiilis. Ja onhan se tietysti mukava aina hypätä isolla, ihanalla kentällä.

Tänään olin Helmillä Aira Toivolan istuntavalmennuksessa. Helmi liikkui tosi hyvin, eikä ole varmaankaan ikinä liikkunut mun kanssa samalla tavalla (no okei, ehkä muutaman kerran) .

Videossa menen koulua pari viikkoa sitten. 

Kommentit